На 22.09.2023 г. в 07:42 h от стадиона на село Гърмен излита вертолет Robinson R44 Raven II с регистрационни знаци LZ-RAD, собственост на АО „Авиоотряд Варна ООД“, за пребазиране по правилата за визуални полети към село Цалапица. ВС е управлявано от професионален пилот с дългогодишен опит, без присъствието на други лица на борда. По време на подготовката за полета времето в района на стадиона е слънчево с добра видимост. Но една минута след излитането, прелитайки северно над възвишения с превишения 800 – 1000 m над терена, ВС попада в мъгла и ниска плътна облачност, удря се в самотно дърво на хълма и се срива в дере, обрасло с растителност. След сблъсъка вертолетът се разрушава, запалва и изгаря, а пилотът загива.
На 26 юли 2023 г. самолет PZL M18 “DROMADER” с регистрационни знаци LZ-KEC, с едночленен екипаж, излита за изпълнение на полети за АХР (торене на оризови насаждения с карбамид) от летище „Kоларово“. Около 06:10 h местно време, при изпълнение на опознавателен полет над нивата преди начало на работа, пилотът губи управлението на самолета на малка височина, при което се срива на ляво и се удря в земната повърхност. Вследствие на удара ВС се разрушава, а пилотът загива.
На 08.03.2023 г. в 13:23 h самолет EXTRA EA-200 с регистрационни знаци D-ELOP, управляван от пилот-собственик, излита от летище Лесново за тренировъчен полет за фигурен пилотаж. В 13:27 h (около 3-4 минути след излитането), след изпълнение на поредица свързани фигури на малка височина над летището, самолетът набира 3022 ft по QNH (1140 ft над терена) в южно направление, влиза в свредел и след 4 витки и половина се удря в земната повърхност при което пилотът загива, а ВС се разрушава.
На 17 ноември 2022 г. самолет A319-111 с регистрационни знаци G-EZBV изпълнява полет EZY-9002 за пребазиране след базово техническо обслужване от София /LBSF/ до Лондон /Gatwick/ EGKK. По време на набора на височина, приблизително 10 минути след излитането, на FL290 на ECAM се появява предупреждение за превишаване на кабинната височина. Пилотите прекратяват набора на височина на FL300 и поставят кислородните маски. Кабинната височина продължава бързо да нараства до около 9000 ft, затова те обявяват ”MAYDAY” и предприемат връщане на летище София /LBSF/. На транспондера поставят код 7700 и започват аварийно снижение. По време на снижението налягането в кабината бавно се възстановява и на височина 10500 ft достига до нормални стойности. Самолетът каца нормално на летище София без последствия за екипажа и ВС.